زوزه

آموزش حرکت flag یا پرچم به صورت فیلم و تصویر گام به گام

توجه***آدرس وبسایت به زودی به zouzeh.ir تغییر خواهد کرد.
پنج شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶

آموزش حرکت flag پرچم

آموزش حرکت پرچم با بدن

حرکت پرچم یک حرکت استقامتی و تعادلی است.
برای انجام این حرکت شما نیاز به ماهیچه های پهلو ، شکم ،و شانه های قوی دارید.

%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85-flag

بهترین حرکات برای تقویت عضلات شانه برای آموزش حرکت پرچم
عضله سازی یکی از اهداف مهم تمرینات بدنسازی است. و تقویت عضلات شانه که یکی از مهمترین عضلات بالاتنه محسوب می شود را نباید نادیده گرفت.

چرا که داشتن شانه های زیبا و خوش فرم برای هر ورزشکاری خوشایند است. اما برای پرورش و تقویت عضلات شانه باید یک برنامه ورزشی منظم داشته باشید.

 

حرکات متنوع و متعددی چه با وزنه و چه بدون وزنه برای تقویت عضلات شانه وجود دارند.

در این مطلب ۵ حرکت را برای تقویت عضلات شانه انتخاب کرده ایم.
این تمرینات روی عضلات دلتوئید که شامل عضلات دلتوئید جانبی، دلتوئید قدامی و دلتوئید خلفی می شود اثر گذار است.

۵ تمرین برای تقویت عضلات شکم برای آموزش حرکت پرچم
ورزش شنا:”اگر لباس‌هایتان دارد یکی‌یکی برایتان تنگ می ‌شود، با این برنامه همراه شوید؛
چند حرکت با این نتایج احتمالی: شکمی ‌صاف‌تر و عضلانی‌تر پس از ۶ هفته.” بنجامین هندریکسن، مربی مرکز ورزشی چلسی پیر نیویورک، پس از این تبلیغ درباره این تمرینات می ‌گوید:
“همه این تمرین‌ها، حرکاتی چندعضله‌ای هستند که ضمن تقویت تک‌تک عضلات، باعث هماهنگی آنها هم می ‌شوند.
ضمنا، چون به جای نشستن روی یک دستگاه، کل بدن‌تان را حرکت می ‌دهید، شدت متابولیسم‌تان هم افزایش پیدا می ‌کند.
حسن این برنامه، امکان انجام آن در منزل است. خب، آماده؟ حرکت!” …

۱٫دراز نشست آرنج به زانو
۲٫پله‌نوردی
۳٫لانج چرخشی از پهلو
۴٫خیز
۵٫خلبانی

قویت عضلات پهلو و آب کردن چربی های پهلو

هنگامی که می خواهید عضلات پهلو را تقویت کنید،چربی های پهلو را بسوزانید و شکم خود را عضلانی کنید،
کار سختی را در پیش رو دارید چرا که بیشتر فعالیت ها و حرکات شکم را روی قسمت میانی شکم انجام می دهید !

این تمرینات که توسط برناردوکاپولا طراحی شده است،
گذشته از فرم دادن و تقویت عضلات پهلو ، موجب درگیر کردن عضلات باسن و قسمت تحتانی پشت نیز می شود.این تمرینات را دو یه سه بار در هفته و هر حرکت را در ۳ یا ۴ ست انجام دهید.استراحت بین هر ست ۳۰ ثانیه.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]
672 views مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 0
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.